Trenden är tydlig – allt fler av våra leveranser sker som kapacitet eller funktion. Genom våra managerade tjänster tar Saldab hand om IT-avdelningarnas standardtjänster så att de istället kan fokusera på att hjälpa ledningen med proaktivt utvecklingsarbete som ger verksamheten ett mervärde.

Vi behöver inte nödvändigtvis ta hand om kundens hela IT-miljö. Det kan exempelvis vara drift av en applikation, klientplattform eller backuphantering. Oavsett omfattningen på vårt åtagande kan våra kunder vara trygga med att det präglas av hög kvalitet, stort engagemang och ett nära samarbete med fokus på långsiktighet och utveckling.

Våra managerade tjänster

Molntjänster

Vi hjälper gärna våra kunder att förstå vilka molntjänster som passar verksamheten bäst.Läs mer »

Proaktiv IT-drift

Övervakad och uppdaterad driftsmiljö till en fast månadskostnadLäs mer »

Klienthantering

Maximera nyttan av dina IT-investeringar genom vår tjänst för klienthantering.Läs mer »

ServiceDesk som tjänst

Vår ServiceDesk ger kunderna en säker, effektiv och problemfri IT.Läs mer »

Jour

Vi på hjälper våra kunder att arbeta effektivt och problemfritt, även på kvällar, nätter och helger.Läs mer »