Allt fler verksamheter är igång utanför de traditionella kontorstiderna, och dess medarbetare vill kunna arbeta när de vill och var de vill. Kraven på IT-avdelningarna har därför stegrats i snabb takt. Användarna ska kunna arbeta effektivt och problemfritt även på kvällar, nätter och helger. Det passar oss på Saldab alldeles utmärkt. Vi brinner nämligen för just det; att våra kunder ska kunna ha en problemfri IT-miljö och därmed bli mer konkurrenskraftiga.

Vår servicedesk är öppen dygnet runt, året runt och vi hjälper gärna våra kunder med support, övervakning och felavhjälpning under tider då deras egen IT-avdelning inte är öppen. Allt för att kunderna ska kunna känna sig trygga med att IT-miljön fungerar, även under helger och kvällar.

Vårt erbjudande

Bemanning 24/7/365
Flexibilitet. Vi skräddarsyr tjänsten efter kundens önskemål
Processer enligt ITIL
Certifierade, kompetenta och engagerade tekniker
Åtgärdshantering och eskalering
Incidentrapportering

Vår kontaktperson

Magnus Lundegren

Telefon:  040-620 67 26
Epostadress: magnus.lundegren@saldabit.se